Klacht melden / vraag

Mocht u onverhoopt toch een klacht of een vraag hebben over een door ons geleverd project? Wij vinden dit heel vervelend en willen dit graag oplossen! Kwaliteit en service staat bij ons voorop en wij zullen er dan ook alles aan doen om voor uw klacht een oplossing te vinden zodat wij dit naar tevredenheid kunnen afhandelen.

 

Hoe gaan wij met uw klacht of vraag om?

1. Wij zorgen ervoor dat binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw klacht of vraag dit in behandeling wordt genomen en dat u wordt geïnformeerd over het verdere verloop hiervan.
2. Wij onderzoeken wat de eventuele oorzaak kan zijn van u melding.
3. Wij nemen contact met u op om samen tot een oplossing te komen.
4. Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
5. Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Met het serviceformulier kunt u online of schriftelijk een klacht of vraag melden. Het is belangrijk dat u dit formulier zo compleet mogelijk invult, zodat wij een passende actie kunnen ondernemen.

Telefonisch 

Wilt u telefonisch een klacht of vraag melden dan kan dit op werkdagen tussen 08:00 – 17:00 uur:
Telefoon: +31 (0)6 15 18 19 72
Voor Marketing & PR doeleinden: +31 (0)6 38 06 10 37

Online

Vul het formulier op de contact pagina zo compleet mogelijk in en door op de knop ‘Verstuur’ te klikken wordt het formulier automatisch verzonden naar info@bouwbedrijfsterk.nl. U ontvangt een kopie van het formulier op het ingevulde e-mailadres.

Heeft u tussentijds vragen?

Dan kunt u een e-mail sturen naar info@bouwbedrijfsterk.nl en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Vergeet niet om u naam, adres en telefoonnummer te vermelden.